dinsdag 25 maart 2014

Koe

Het is alweer even geleden dat ik een bericht geplaatst heb. Helaas, helaas, ik ben druk met andere dingen geweest en heb dus niet zoveel kunnen haken. Allereerst hadden we natuurlijk weer schitterend weer. En ja, dan ben in het in weekend liever buiten op de fiets.
Ook ben ik bezig met wat klussen in huis. Nieuwe radiatoren plaatsen en schilderwerk van de kozijnen. Ik heb echt niet stilgezeten.

Maar ondanks dat heb ik natuurlijk ook wel wat gehaakt. Haken geeft ontspanning en dat heb je dan ook weer nodig als je druk bezig bent geweest.
Een vriendin van mij is oma geworden en ik had beloofd iets leuks te haken voor de kleine. Dus zo gezegd, zo gedaan.
De koe van Anja Toonen vond ik erg leuk. Ik heb hem gehaakt met een dubbele draad acrylgaren. Met een dubbele draad haken maakt een knuffel lekker stevig. Zeer geschikt voor kleine kinderen vind ik. Ook omdat de kans dat de vulling eruit kan komen, minimaal is omdat het allemaal wat strakker zit. De knuffel wordt natuurlijk ook wat groter. Deze is zo´n 30 cm hoog.
Omdat ik vond dat de koe wat miste, heb ik hem een mondje gegeven. Hierdoor heeft hij een grappige uitdrukking op het gezicht.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten