zondag 23 augustus 2015

Wensdiertjes

Al een tijdje geleden had ik het boekje 'Wensdiertjes haken' van Anja Toonen gekocht. Eigenlijk had ik er pas 2 diertjes uit gemaakt. De koe en het varken. En dan komen er andere patronen en bezigheden op je pad en belandt het boekje in de kast.
Omdat ik de afgelopen weken wat meer thuis was, heb ik het boekje weer eens tevoorschijn gehaald en ben aan de slag gegaan met de wensdiertjes. In totaal zijn het er tien..
De eerste was het olifantje. Deze heb ik gehaakt met de nieuwe kleuren garen die ik net bij Zeeman had gekocht. Mooie zachte kleuren blauw/grijs en roze. Met het tekstbordje en de bloem is die helemaal af. De olifant was een cadeau voor iemand die ziek is.


Daarna aan de volgende begonnen. De wensdiertjes heb ik gehaakt met acrylgaren en haaknaald 4. Ze worden dan ca. 18 cm hoog. Het varken is iets groter. Deze had ik al eerder gehaakt met dubbele draad. Ik moet er nu nog één, de beer. En dan is de hele verzameling kompleet.



 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten